Medarbejdere

Lær Snertinge Dyrehospital medarbejdere bedre at kende

Jesper

Dyrlæge

Jesper blev dyrlæge i 1997. Kort efter blev han ansat på Snertinge Dyrehospital, hvor han har været beskæftiget lige siden. I 2002 blev han medejer af klinikken og overtog i 2016 klinikken fra Finn. I 2020 indgik han og Rie kompagniskab, sådan at de i dag er ejere af klinikken i fællesskab.

Jespers hovedinteresser ligger indenfor bløddelskirurgi og medicinsk behandling af smådyr. Privat bor han med sin kone Rikke og deres labrador. Jesper har 3 voksne børn.

Uddannelse:

1997: Kandidat fra den Kgl. Veterinær og Landbohøjskole

Dorte

Dyrlæge

Dorte har været ansat på Snertinge Dyrehospital siden februar 2006. Tidligere har hun arbejdet som distriktsveterinær i Sverige og har igennem sin karriere arbejdet med både små og store dyr.

Dorte har stor erfaring indenfor både bløddelskirurgi og intern medicin, men har særlig stor interesse i tandsygdomme. Hun har deltaget i adskillige kurser for at videreuddanne sig indenfor moderne og komplicerede tandbehandlinger og tandsygdomme.

Privat bor Dorte sammen sine tre dejlige børn. I fritiden danser hund standarddans og lytter til jazz imens hun nørder i køkkenet.

Uddannelse & kurser::

2021: Dentistry III, Accesia Academy

2019: Dentistry II, Accesia Academy

2019: Dentistry I, Accesia Academy

2018: Kirurgi II, E-vet

2010: Fagdyrlæge i Hestesygdomme

2001: Cand.med.vet., Den Kongelige Veterinær- og Landbohøjskole

Nikita

Dyrlæge

Nikita blev færdiguddannet dyrlæge i august 2021 og startede hos i januar 2022. Hun er typisk at finde på operationsstuen og i konsultationerne, hvor hun har særlig interesse i udredning og behandling af medicinske sygdomme og hudlidelser.

Nikita er oprindeligt fra Haslev og bor nu i Næstved med sin familie, hunden Nellie og katten Kat.

Pernille

Dyrlæge
Pernille blev færdiguddannet dyrlæge i januar 2022.
Pernille er fra Jylland, har som barn boet i Tanzania og bor nu i Veddinge Bakker med sin kæreste, sammenbragte børn, katte og kælefisk. I øvrigt elsker hun jagt og udeliv.
Anette

Bogholder

Ansat hos os 1. april 1997 som kontorassistent. I dagligdagen passer Anette telefonen og har ansvaret for regnskab, EDB, medicin, arbejdsmiljø og passer receptionen. Er opvokset i Snertinge, så hun har et godt kendskab til byen.

Privat bor hun sammen med sin mand og er mor til 2 voksne børn samt ejer af en Labrador og en huskat. Fritiden går med familien, træning i motionscenter, gymnastik og gåture.

Uddannelse:

1991-94: Student fra Kalundborg Erhvervsskole.
1994-1996: Kontor-elev på Hvidebæk Rådhus.
1996-97: Ansat som kontorassistent på Hvidebæk Rådhus.
1997: Ansat på Snertinge Dyrehospital

Kurser:

2003: Arbejdsmiljøuddannelsen.
2011: Førstehjælps -og hjertestarterkursus

2023: Genopfriskning af førstehjælp- og hjertestarterkursus

Rie

Veterinærsygeplejerske

Rie blev uddannet som Veterinærsygeplejerske hos os i 2001 og var den første elev  uddannet fra Snertinge Dyrehospital. Efter elevtiden startede Rie hos Centrum Dyrehospital i Rødovre, men i 2006 vendte hun tilbage til Snertinge Dyrehospital. I 2020 blev Rie medejer af klinikken.

Hun har meget stor interesse i tandbehandlinger, og bruger en stor del af sin tid i vores tandklinik. Privat bor hun med sin mand og tre børn og bruger sin fritid på deres to heste, Bob og Tally.

Efteruddannelse:

2011: Uddannet Fag-Veterinærsygeplejerske i Tandbehandlinger på Hund og Kat.

2020: Uddannet Fag-Veterinærsygeplejerske i Ledelse.

Tine

Veterinærsygeplejerske

Tine blev ansat hos os i sommeren 2017 og har indtil da arbejdet som vikar på flere andre klinikker.

Privat bor hun sammen med sin mand og 2 børn samt kat og 3 marsvin.

Tine har stor interesse i behandling af tandproblemer hos hund og kat, samt den gode kundekontakt

Uddannelser:

2000: Dyreassistent

2010: Aut. Veterinærsygeplejerske

Kurser:

Tandrens -og tandrøntgen

Butiksindretning

Mathilde

Vet. Sygeplejerske

Mathilde begyndte hos os som Veterinærsygeplejerske-elev i 2019, og hun blev færdiguddannet i marts 2023.

Efterfølgende fastansat hos os.

Mathilde bor sammen med Mikkel og deres søn i Jyderup  samt deres lille hund Molly.

Venessa

Sygeplejerske-elev

Venessa er under uddannelse til veterinærsygeplejerske og startede i august 2021. Uddannelsen tager 3,5 år og forgår skiftevis med praktisk undervisning hos os og teoretisk undervisning på skolen i Kolding.

Venessa er meget glad for dyr, og hun elsker at nusse om jeres kæledyr, når de er indlagt. Hun har stor interesse i at arbejde med tænder, men hun vil også være at finde i eftermiddagskonsultationerne hos sygeplejerskerne. Hun bor i Kalundborg med sin familie og har både hund og kat.

Har du spørgsmål?

Skriv til os via vores kontaktformular.

Døgnvagt

For akut tilskadekomne dyr